ایرلندی ها برای سرمایه گذاری در احداث نیروگاه خورشیدی و بادی در استان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ شانون، سرمایه گذار ایرلندی در دیدار با استاندار قزوین گفت: برای سرمایه گذاری در استان قزوین جدی هستیم.

اعلام آمادگی سرمایه گذاری ایرلندی ها در استان

وی افزود:  شرکت سرمایه گذاری ایرلندی در زمینه راه اندازی مزارع تولید انرژی از طریق پنلهای خورشیدی فعالیت دارد و برای تولید هر ۱۰۰ مگاوات برق ۱۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد شد.

این سرمایه گذار ایرلندی اضافه کرد: با راه اندازی و بهره برداری از این طرح ۶۵ نفر به طور مستقیم مشغول بکارخواهند شد و ۷۵ درصد از حجم سرمایه گذاری به صورت خارجی و مابقی آن از طریق بازار سرمایه تامین خواهد شد.

 شانون افزود: در مدت دو ماه آینده تمام قراردادهای این طرح منعقد شده و موضوع فاینانس نیز اجرایی خواهد شد.

استاندار قزوین هم در این دیدار گفت: قزوین از نظر موقعیت جغرافیایی و راههای مواصلاتی از جایگاه مناسبی برخوردار است و ظرفیت تولید ۴ هزار مگاوات برق خورشیدی و بادی را دارد.

همتی افزود: شرکتهای خارجی موفقی در استان مستقر شده اند که نشان دهنده بستر خوب ایجاد شده در استان برای حضور سرمایه گذاران دیگر کشورهاست .

استاندار اضافه کرد: اراده جدی مسئولان استان جلب سرمایه  گذاری های خارجی است و استقرار تکنولوژی مدرن در صنعت برق بویژه در حوزه انرژی های پاک در اولویت استان قرار دارد.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.