هنرمندان حوزه هنری کرمانشاه با خادمین حرم مطهر رضوی همراه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ی میلاد با برکت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، حوزه هنری کرمانشاه میزبان خادمین حرم و پرچم نورانی بارگاه ملکوتی امام رئوف شد.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه در این مراسم ضمن خیرمقدم به میهمانان و سفیران معنوی حرم رضوی (ع) و بهره مندی و تمسک جستن، خاندان پاک نبوت را از سرمایه ها و افتخارات جهان اسلام دانست و اظهار داشت : پیروی از عترت پاک حضرت رسول (ع) راه روشن هدایت است و با توجه به وصیت پیامبر اعظم (ص) این مهم متعلق به تمام مسلمانان با تمام مذاهب است.
عباس سروری خاطر نشان کرد: وجود با برکت حضرت امام رضا (ع) در سرزمین عشق از افتخارات ما ایرانیان و منشاء خیر و برکت برای ایران اسلامی است.
سروری گفت: در طول تاریخ تشیع همواره شاهد تأثیرات و الهامات معنوی از سوی امامان معصوم در آثار ادبی و هنری هنرمندان بوده ایم که در ردیف گنجینه های تاریخی این مردمان است.
وی با بیان یکی از کرامات آن بزرگوار، امام هشتم (ع) را ضامن آبرو برای ما و نظام دانست و خاطر نشان کرد: همه ی اقشار اعم از سیاسیون، هنرمندان و مردم ... باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانند و با بهره جستن از این وجود مطهر، در راه اعتلای فرهنگ شیعی قدم بردارند.
در ادامه این مراسم یکی از خدام حرم رضوی با ذکر منقبتی در مدح و ثنای امام رئوف فضا را عطرآگین به نام و ذکر مولایمان کردند.
در خلال جشن بزرگ «در زیر سایه ی خورشید» رضا حساس و امین شیرزادی، اشعاری را متناسب با ایام دهه ی کرامت قرائت کردند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، حوزه ، هنری ، خدم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.