فراخوان دهمین جشنواره منطقه ای شعر گویشی «تمدار بیت» منتشر شد.

انتشار فراخوان دهمین جشنواره شعر گویشی منطقه ای تمدار بیت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دهمین جشنواره منطقه ای شعر گویشی «تمدار بیت» در راستای سیاست های راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهتمام به پاسداشت و ارتقای ادبیات گویشی و بومی در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، از سوی معاونت فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با همکاری انجمن ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل برگزار می شود.

شاعران 8 استان اصفهان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، فارس، ایلام و چهارمحال و بختیاری در این جشنواره شرکت می کنند.

این جشنواره در 2 بخش برگزار می شود که بخش «آیینی» با اولویت موضوعات انتظار، فرهنگ ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، امام رضا (ع)، و اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، و بخش «آزاد» با اولویت آداب و سنن اقوام، در همه قالب ها می باشد.

شرکت در جشنواره برای تمامی هنرمندان آزاد است.

هر هنرمند فقط می تواند با ارسال ٣ اثر در یکی از 2 بخش حشنواره شرکت کند که جمعاً ٦ نفر حائز رتبه خواهند شد.

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره، چهارشنبه ٤ شهریور، بازبینی و داوری آثار، چهارشنبه ١١ شهریور و اختتامیه جشنواره نیز چهارشنبه ٢٤ شهریور ماه سال جاری اعلام شده است.

جایزه نفرات اول در هر بخش هم تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال، نفرات دوم؛ لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال، و نفرات سوم؛ لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال خواهد بود.

علاقمندان آثار خود را برای شرکت در جشنواره به نشانی استان چهارمحال و بختیاری ـ اردل ـ خیابان علامه طباطبایی ـ مجتمع فرهنگی هنری مهرگان ـ دبیرخانه دائمی جشنواره منطقه ای تمدار بیت یا از طریق پست الکترونیک chb.ardal@farhangmail.ir ارسال کنند.

همچنین نشانی اینترنتی chb.farhang.gov.ir و شماره تلفن ٠٣٨٣٤٣٤٣٨٠٠ برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

اردل (مرکز شهرستان اردل) در فاصله 95 کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار