همزمان با دهه کرامت ، بیست و دومین جشنواره ملی شعر رضوی ، با تجلیل از برگزیدگان به کار خود در کرمان پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، براساس اعلام هیئت داوران در بخش شعر رضوی به طور مشترک داود کفعلی از اصفهان، محمد مجتبی احمدی از کرمان و نیلوفر بختیاری از تهران برگزیده شدند.

در این بخش از حبیب حاجی پور از خراسان جنوبی و رضا حاج حسینی از تهران تقدیر شد.

همچنین در بخش شعر اهل بیت ، محمد زارعی از استان مرکزی، مسلم فدایی از استان گلستان و سید مصطفی صالحی ساداتی از استان چهار محال و بختیاری به عنوان برگزیده معرفی شدند.
در بخش شعر سفید نیز مدینه سادات قاضی از خراسان جنوبی، فاطمه بیرانوند از لرستان برگزیده شدند و از رزا رودینی از کرمان، طاها برجوی از گلستان، فاطمه عطایی از کرمان، پیام جهانگیری و ایوب شیخی زاده از خوزستان تقدیر شد.
در آئین اختتامیه این جشنواره که جمعی از شاعران پیشکسوت
آئینی کشور حضور داشتند پس از قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امسال 3 هزار و 227 اثر در جشنواره ملی شعر رضوی شرکت کردند که 30 درصد آثار به مرحله نهایی راه یافتند. وی افزود نکوداشت استاد مرحوم حمید سبزواری پدر شعر انقلاب با حضور فرزند ایشان و تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم استان کرمان شهیدان بادپا، الله دادی و جمالی از جمله برنامه های جنبی جشنواره امسال بود.
حجت الا سلام محمدکاظم راشد یزدی استاد اخلاق حوزه های علمیه هم به عنوان سخنران مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: هجمه عظیمی که برضد واژه مقدس شیعه به راه افتاده است به علت ترسی است که دشمنان اسلام از امامت و نقش ان در حفظ اسلام ناب محمدی دارند .

استاد اخلاق حوزه های علمیه افزود :شیعه کسی است که جا پای حضرت علی (ع) می گذارد و نباید حرکات تند و نابهنجار داشته باشد.

جشنواره شعر رضوی از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که هر سال در دهه کرامت در کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار