سرمربی تیم صبای قم گفت: بازی دشواری برابر پرسپولیس و هوادارانش خواهیم داشت سعی می کنیم بازی خوبی را ارائه دهیم اما حرف آخر در آزادی زده می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سرمربی تیم صبای قم گفت: بازی دشواری را فردا مقابل پرسپولیس و هوادارانش خواهیم داشت سعی می کنیم بازی خوبی را ارائه دهیم.
 
صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس اظهار کرد: پیش از شروع تعطیلات بازی سختی را مقابل پرسپولیس داریم. پرسپولیس تیم خوب و با تاکتیکی است اما آنها مقابل ما کار سختی دارند.
 
وی افزود: به مرور زمان شرایط تیم بهتر می شود و در رسیدن به انسجام تیمی هستیم تمرینات تاکتیکی مناسبی را در طول هفته انجام داده ایم و با ارائه یک بازی جاندار به دنبال گرفتن نتیجه مد نظر خود از پرسپولیس هستیم با توجه به سیستم حریف تمرینات خود را دنبال کردیم  و سعی کردیم بازیکنان را به خواسته های خود نزدیک کنیم این بازی قابل پیش بینی نیست اما سعی می کنیم نتیجه مد نظرمان را کسب کنیم.

سرمربی صبا در ادامه درباره تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: من از این موضوع استقبال می کنم چرا که تمریناتمان دیرهنگام آغاز شد و به همین دلیل در سه بازی ابتدایی لیگ از لحاظ فنی مشکل داشتیم این تعطیلی به سود صبا است و به ما کمک می کند تا تیممان را هماهنگ تر کرده و آماده تر در طول لیگ به مصاف رقبا بفرستیم.

پس از بازی مقابل پرسپولیس سه روز تعطیلی خواهیم داشت و پس از آن به مدت سه روز در تهران تمرین می کنیم اما پس از این زمان به اردو می رویم که مکان آن هنوز مشخص نیست البته این اردو داخلی خواهد بود.  
 
صمد مرفاوی در مورد نبردن تیمش در لیگ برتر گفت: ما به دنبال شکستن طلسم نیستیم هر بازی در فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و مساوی هم جزئی از فوتبال است، زمانی که یک تیم شکست نخورد و دروازه اش را بسته نگه دارد شرایط روحی با زمان شکست متفاوت است بنابراین سعی می کنیم در بازی های آینده خود سه امتیاز را بدست آوریم و این امکان وجود دارد که در بازی مقابل پرسپولیس دیگر تیم های لیگ برتر باشد، زمانی که روال و برنامه برای کار خود داشته باشید باید صبر را هم داشته باشید تا ازاین طریق به نتیجه برسید ما قطعا در بازی با پرسپولیس به دنبال تساوی نیستیم اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد هر تیم دیگری هم جای ما بود از ابتدا مقابل این تیم و استقلال برای کسب یک امتیاز به میدان می رفت و پس از آن به دنبال برد، بود، ما هم همین شرایط را داریم که در مقابل پرسپولیس و هوادارانش تلاش می کنیم شکست نخوریم البته اگر پرسپولیس مساوی هم از ما بگیرد خوشحال تر از زمانی خواهد بود که مقابل ما شکست می خورد.
 
 
سرمربی صبا افزود: یک سال بیکار بودم. طی فصل 94-93 هفده بازی نبردم ولی فصل بعد مربیگری نکردم. یک زمان خودم به پرسپولیس گل می زدم. اگر این طور باشد الان 20 سال است که به این تیم گل نزدم. پرسپولیس تیم بزرگی است. ساختار آنها نسبت به سال گذشته تغییر نکرده و تقریبا با همان بازیکنان و با تفکر برانکو به میدان می روند. آنها تیم شان را نسبت به فصل گذشته تقویت کردند. اینکه یک تیم با تفکرات سرمربی اش دو سال کار کند بسیار خوب است. فوتبال باید این گونه باشد. اینکه هر سال 18 بازیکن عوض کنیم و شاکله تیم را به هم بزنیم درست نیست. تیم هایی موفق هستند که ثبات داشته باشند. فوتبال اروپا هم همین است.  
 
مرفاوی گفت : پرسپولیس ثبات داشته اما ما نه. بیشتر تیم ما تغییر کرده است، شما نگاهی به ترکیب فصل  گذشته ما و پرسپولیس بیندازید از این نظر ما با پرسپولیس فرق داریم. تمام تیم ما عوض شده است، ر به زمان نیاز داریم تا تفکرات مان را در این تیم پیاده کنیم.
 
سرمربی صبا درباره عملکرد خط دفاعی تیمش و همچنین خطاهای زیادی که آنها درون محوطه جریمه مرتکب می شوند گفت: ما در سه بازی دو گل خوردیم که هر دوی آنها پنالتی بوده است. فکر می کنم یکی از آن توپ ها اصلا پنالتی نبود. اما بازی گذشته و نمی خواهم به آن فکر کنم. دفاع ما باید کمی در دیگر صحنه پنالتی خودش را کنترل می کرد نباید زیاد عجله کنیم. اشتباهات ما به مرور زمان حل می شود. باید صبر و حوصله داشته باشیم.
 
مرفاوی در پایان درباره مصدومان و محرومان تیم صبا یاد آورشد: خدا را شکر مصدوم و محروم نداریم و با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می رویم، دوست داریم این بازی را ببریم اما همه حرف ها را در زمین باید زد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار