مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران استان یزد برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ بر این اساس 28 دوبنده پوش از سراسر استان و از شهرستان های ابرکوه، اردکان،  مهریز، میبد و یزد برای حضور در تیم منتخب کارگران استان یزد پنجه در پنجه شدند و یک شب پرهیجان را برای تماشگران رقم زدند.

در این مسابقات که با حضور جمع کثیری از علاقمندان به رشته پهلوانی کشتی آغاز شد پس از برگزاری کشتی های جذاب با انتخاب نفرات اول اوزان مختلف به پایان رسید.

در پایان علی اکبر برزگر از میبد وزن 57 کیلو ، جواد قانعی از اردکان وزن 61 کیلو، علی میر حسینی از یزد وزن 65 کیلو ، ولی خیراندیش از یزد وزن 70 کیلو ، حمیدرضا یاوری از یزد وزن 74 کیلو ، محمد جواد انتظاری از یزد وزن 86 کیلو ، مرتضی مودیان از یزد وزن 97 کیلو ، سید احمد میرحسینی از یزد وزن 12 کیلو با شکست حریفان خود مسافر کاشان محل برگزاری مسابقات شدند.

مسابقات کشتی آزاد انتخابی کارگران استان یزد در اوزان مختلف شب گذشته در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد به سرپرستی آقای حکیمیان دبیر محترم هیئت کشتی استان انجام شد.

گفتنی است نفرات انتخاب شده از 26 مرداد به مدت سه روز برای رقابت با حریفان خود و حضور در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور راهی کاشان محل برگزاری مسابقات می شوند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.