دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: نخستین پرواز مشهد به باکو امروز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهدانجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مجید فرقانی افزود: این پرواز با هواپیمابا ایرباس 320 با ظرفیت 150 مسافر از شرکت آتا انجام می شود.

وی اظهار داشت: این پرواز برای نخستین بار از مشهد هفته ای 2 پروازدر روزهای یکشنبه وچهارشنبه با هدف جابه جایی توریسم و برقراری ارتباطات اقتصادی انجام می شود.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: پرواز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ساعت 18 به مقصد باکوانجام می شود وساعت 21 پرواز برگشت از باکو به مشهد مقدس صورت می گیرد.

فرقانی افزود: هم اکنون هفته‌ای 2 پرواز در این مسیر انجام می شود اما اقدامات افزایش آن تا هفته‌ای 4 پرواز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: پرواز مشهد به عمان با هدف پر کردن جای خالی پروازهای کشورهای حاشیه خلیج فارس آغاز شد و این ایرلاین برای برخی از پروازهای خود از فرودگاه مشهد به عنوان مقصد بین راهی استفاده می‌کند اما پروازهای مستقیم این دسته نیز برای برنامه‌ریزی سفرهای گروهی در نظر گرفته شده که تا کنون استقبال از آنها مناسب بوده است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.