باشگاه سلامت ومشاوره نوجوانان وجوانان اهواز با حضور معاون بهداشت دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان ، روسای مرکز بهداشت شرق و غرب و جمعی از کارشناسان و مدیران ستادی معاونت بهداشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شکراله سلمان زاده گفت: نوجوانی دوره انتقال از کودکی به بزرگسالی است که تقریبا از 10 سالگی آغاز و تا 19 سالگی ادامه می یابد و بعد از آن نیز نوبت دوره جوانی است.

سلمان زاده افزود: باشگاه سلامت و مشاوره نوجوانان و جوانان مراکزی هستند که با توجه به خصوصیات و نیاز های نوجوانان وجوانان خدمات آموزشی ، پیشگیری، مراقبت ، حمایت و توانمند سازی ، تفریحی و سرگرمی و...با در نظر گرفتن گروه های سنی توسط افراد تعلیم دیده وبه تفکیک جنسیتی ارائه می دهند.

افتتاح باشگاه سلامت در اهواز

وی بیان داشت: هدف از راه اندازی این مراکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی مرتبط با اچ ای وی و کاهش ابتلا به اچ ای وی و بیماری های آمیزشی و آسیب های ناشی از سوء مصرف مواد و سایر رفتارهای پرخطر در نوجوانان و جوانان در معرض آسیب در مناطق تحت پوشش می باشد.


افتتاح باشگاه سلامت در اهواز
 معاون بهداشت دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان اظهار کرد: این مراکز از طریق شناسایی و دسترسی به نوجوانان در معرض خطر و دارای رفتارهای پرخطر ، توانمند سازی نوجوانان و جوانان و والدین با ارائه مشاوره به آنان وفرزاندانشان باعث پیشگیری و کاهش آسیب های مواد مخدر و محرک، دخانیات ، الکل و سایر رفتارهای پر خطر مرتبط با اچ ای وی گردد.

افتتاح باشگاه سلامت در اهواز

این مراکز در 4 دانشگاه علوم پزشکی کشور زیر نظر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دایر گردیده اند.

افتتاح باشگاه سلامت در اهواز

این باشگاه در خیابان انقلاب ، بین کیان وشیخ بها روبروی بانک مسکن دایر شده است.

افتتاح باشگاه سلامت در اهواز

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.