نماینده ولی فقیه در استان همدان تقویت دروس فنی را عامل رفع بسیاری از مشکلات دانست و گفت: این موضوع نیز با ایجاد دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای قابل رفع است.

تقویت دروس فنی، عامل رفع بسیاری از مشکلات جامعه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در هشتمین سمینار از سلسله سمینارهای ارتباط صنعت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه با عدم توازن در پذیرش دانشجو و نیازهای کشور مواجه هستیم، اظهار کرد: باید مسؤولان به این موضوع توجه بیشتری کنند.

وی با اشاره به اینکه اشتباه بزرگ این است که تمام دانشجویان ما می‎خواهند پشت میزنشین شوند افزود: 80 میلیون نفر جمعیت داریم و اگر بخواهند همه پشت میزنشین شوند چه کسی باید امور فنی را انجام دهد؟

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: جایگاه ارزشی فنی و حرفه‌ای زمانی مشخص می‌شود که دانشجویان این دانشگاه اگر شغل دولتی نداشته باشند خود می‌توانند شغل ایجاد کنند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مفتح همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر نیاز به توسعه و افراد و جامعه توسعه‌یافته هستیم  باید در دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای و به دنبال آن باشیم اظهار کرد: آدرسی جز دانشگاه فنی و حرفه‌ای آدرس اشتباهی است.

شهاب کاظمی خاطرنشان کرد: انسان توسعه یافته کسی است که نظم اجتماعی و وجدان کاری دارد و به اقتصاد مقاومتی عمل می‌کند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار