در سال تحصیلی آینده 30 هزار و 220 دانش آموز کلاس اولی در استان راهی مدرسه می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد: در سال تحصیلی آینده 30 هزار و 220 دانش آموز کلاس اولی در استان داشته باشیم که نسبت به سال گذشته رشد 1.1 درصدی دارد.

جواد یاری با بیان اینکه ظرفیت ثبت‌نام تعداد زیادی از مدارسپر شده است، از خانواده‌هایی که هنوز برای ثبت نام فرزندشان در مدرسه اقدام نکرده‌اند خواست تا هرچه سریعتر این کار را انجام دهند.

یاری افزود: کارهای مربوط به ثبت نام بیش از 90 درصد کلاس‌اولی‌ها در استان کرمانشاه انجام شده است و تاکنون ثبت نام82 درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان به اتمام رسیده است.

وی بهترین مدرسه برای تحصیل دانش‌آموزان نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونت آنها عنوان کرد و از والدین خواست تا برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس دور از محل سکونت اصرار نکنند.

یاری با بیان اینکه تنها برای ثبت نام در مدارس استعدادهای درخشان(تیزهوشان)، نمونه دولتی، هیئت امنایی و غیرانتفاعی شهریه اخذ می‌شود، افزود: در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس عادی و دولتی نباید هیچ وجهی به استثنای پول کتاب و بیمهاخذ شود و دریافت هر گونه وجه اضافی خلاف مقررات است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، افزایش ، کلاس ، اولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.