استاندار خراسان رضوی گفت: "همه با هم" کوتاه ترین و زیباترین شعار پرمفهوم بسیج سازندگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رضا رشیدیان درجلسه ی ستاد پشتیبانی از اردوهای هجرت سازندگی استان ضمن تبریک دهه ی کرامت، اظهار داشت: یکی از مهمترین رویکردهای انقلاب اسلامی، سازندگی است و معمار کبیر انقلاب نیز از جمله نخستین نهادهایی را که بناکردند" جهاد سازندگی" بود.

وی گفت: حقیقتا در طول سال های پس از انقلاب، جهاد سازندگی کارنامه ی درخشانی در رسیدگی به مناطق محروم و محرومیت زدایی دارد.

استاندار خراسان رضوی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید از ظرفیت اردوهای هجرت سازندگی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، استفاده کنیم.

رشیدیان تصریح کرد: راه اندازی اردوهای هجرت سازندگی اقدام مبارکی است که ظرفیتی را برای جوانان جدای از خط کشی ها و مرزیندی های سیاسی، ایجاد کرده تا در عرصه های مختلف فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: با شکل گیری این اردوها علاوه بر عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته، جوانان شرکت کننده با فرهنگ کار و تلاش آشنا می شوند و در واقع یک کارگاه خودسازی است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید این فرهنگ در بین روستائیان نیز نهادینه شود و در بهسازی و محرومیت زدایی دوشادوش گروه های جهادی تلاش کنند.

رشیدیان ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته از سوی بسیج سازندگی در استان، خاطر نشان کرد: برگزاری این اردوها نباید منحصر به ایام تابستان و صرفا جوانان شود بلکه بلکه باید زمینه ی حضور تمام قشرهای جامعه که تمایل به مشارکت در این امر دارند؛ فراهم شود.

وی گفت : پرمعنا و مفهوم ترین شعار زیبای بسیج سازندگی همین عبارت کوتاه " همه با هم " است؛ شعاری که یک دنیا حرف را در خود جای داده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که سازندگی و آبادانی محقق نخواهد شد مگر در سایه بسیج همگانی، از تمامی دستگاههای اجرایی استان خواست تا با تمام ظرفیت خود به میدان خدمت رسانی بیایند.

رئیس ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی خراسان رضوی ادامه داد: تجهیزات و امکانات در استان کم نیست که باید مدیریت شود تا بهره وری ارتقا یابد .

حجم کل اردوهای جهادی سال جاری هفتاد هزار نفر اردو می باشد که در مقایسه با 64 هزار نفر اردوی سال گذشته، 10 درصد رشد دارد.

انتهای پیام//ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.