نماهنگ آخرین خبر، برگزیده جشنواره سراسری ایثار و شهادت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل صدا وسیمای آبادان گفت: در دومین جشنواره سراسری تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت نماهنگ آخرین خبر عنوان اثر برتر و منتخب را به دست آورد.

داریوش دبیقی افزود: نماهنگ فاخر آخرین خبر با محوریت خون‌نگار شهید غلامرضا رهبر نخستین گزارشگر شهید رسانه ملی در صدا و سیمای آبادان تولید شده است و از جمله آثار فاخر رسانه ملی به شمار می‌رود.

وی گفت: این نماهنگ برشی از زندگی این شهید بزرگوار و نحوه مجروحیت و مفقود شدن وی را به تصویر می‌کشد که حمید طالبی‌فر آن را تهیه، احمد رضا داوری آن‌را کارگردانی و علی لهراسبی ترانه این اثر را خوانده است.

مدیرکل صدا وسیمای آبادان با اشاره به کسب رتبه برتر خبرنگار آبادانی در خبرگزاری صدا و سیما افزود: فرشاد آقایی خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای مرکز آبادان به عنوان خبرنگار برتر خبرگزاری صدا و سیما معرفی شد.

دبیقی گفت: واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز آبادان به عنوان یکی از مراکز پیش‌ رو در رسانه ملی همواره گزارش‌ها و اخبار بسیار مهمی را در اختیار شبکه‌های سراسری و بخش‌های مختلف خبری گذاشته است.

وی افزود: در ماه گذشته نیز واحد خبر مرکز آبادان در بین مراکز 33 گانه رتبه اول را کسب کرد و توانست در بین مراکز بسیار مهم به خوبی بدرخشد.

گفتنی است سال گذشته نوید سالم‌زاده دیگر خبرنگار واحد خبر آبادان به این مقام دست پیدا کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.