امام جمعه تبریز بر توجه به بازاریابی و بسته‌بندی خوب محصولات داخلی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله مجتهدشبستری در دیدار با کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در آستانه 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت:رشد صنعت و تولید عامل عمده اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی بوده و امیدواریم شهرک‌های صنعتی نیز هر چه بیشتر فعال شده و همه ساله شاهد پویایی آن و اقتصاد کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کاهش بروکراسی، جلوگیری از واردات کالاهای مشابه تولید داخل، حل مقررات مربوط به صادرات و معدوم کردن کالاهای مکشوفه قاچاق از جمله اقداماتی است که در دولت و مجلس انتظار می‌رود.

آیت الله مجتهدشبستری افزود:صنعتگری کار مقدسی است و واژه صنعت هشت بار در قرآن تکرار شده است، هر چقدر صنعت فعال تر باشد چرخ‌های اقتصاد و اشتغال نیز به گردش در خواهد آمد.

وی افزود: در شرایطی که اقتصاد مملکت به هر دلیلی دچار مریضی شود احساس بیشتری به فعال بودن تولید و صنعت می‌شود و به این دلیل رهبر معظم انقلاب با درک شرایط موجود سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند.

امام جمعه تبریز افزود: هر چند در سال‌های گذشته اقدام چندانی در عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نشده بود ولی در سال‌جاری حرکت‌های خوبی آغاز شده و تحرکات خوبی را در زمینه اقتصاد مقاومتی شاهدیم.

وی با بیان اینکه راه نجات کشور در جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: باید شرایط و ساز و کار لازم برای اقدام و عمل از سوی همه بخش‌ها فراهم گردد.

آیت الله مجتهدشبستری ادامه داد:‌ کاهش بروکراسی، جلوگیری از واردات کالاهای مشابه تولید داخل، حل مقررات مربوط به صادرات و معدوم کردن کالاهای مکشوفه قاچاق از جمله اقداماتی است که در دولت و مجلس انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: در مقابل نیز تولیدکنندگان باید به مرغوبیت و استانداردسازی محصولات تولیدی خود چه برای مصرف داخل و چه برای صادرات توجه داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری گفت: استانداردسازی تولیدات مسئله‌ای حیاتی است و اگر رعایت نشود به لحاظ ایمنی خطراتی را ایجاد می کند و علاوه بر آن حیثیت کشور را نیز لطمه‌دار می‌سازد.

امام جمعه تبریز بر توجه به بازاریابی و بسته‌بندی خوب محصولات داخلی تاکید و اضافه کرد: رشد صنعت و تولید عامل عمده اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی بوده و امیدواریم شهرک‌های صنعتی نیز هر چه بیشتر فعال شده و همه ساله شاهد پویایی آن و اقتصاد کشور باشیم.

آیت الله مجتهدشبستری بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی در کنار کار اقتصادی در حال انجام در واحدهای تولیدی تاکید کرد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.