پیشتازی کلینتون بر ترامپ در نظرسنجی‌های اخیر

بر اساس نظرسنجی‌های جدید منتشره از سوی شبکه ان‌بی‌سی نیوز، هیلاری کلینتون موفق شده برتری دو رقمی نسبت به ترامپ پیدا کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان‌بی‌سی نیوز؛ در حالیکه "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در نظرسنجی های هفته گذشته با اختلافی 8 درصدی بالاتر از " دونالد ترامپ" رقیب جمهوریخواه وی قرار داشت، توانست در این هفته فاصله خود را با نامزد جمهوری خواه به 10 درصد برساند. اختلاف 10 درصدی میان این دو کاندیدا، بیشترین سطح اختلاف میان آن دو از اوایل ماه مه محسوب می شود.

کلینتون در نظرسنجی‌هایی که در آنها نامزدهای مستقل نیز مورد بررسی قرار گرفته‌اند، با برتری 6 درصدی، 44 آرا را به خود اختصاص داده است. ترامپ، جانسون و استاین به ترتیب در این نظرسنجی 38 درصد، 10 درصد و 4 درصد حمایت مردمی را به خود اختصاص داده اند. کلینتون هفته گذشته پس از برگزاری گردهمایی ملی دموکرات ها با رشد یک درصدی طرفدارانش مواجه شد. 

در سوی دیگر ترامپ در طول 4 هفته گذشته حمایت بسیاری از جمهوری‌خواهان را از دست داده و این موضوع باعث کاهش تعداد حامیان وی شده است.

در همین حال زنان آمریکایی با اختلاف زیادی، کلینتون را به ترامپ ترجیح می دهند. نسبت طرفداران ترامپ و کلینتون در میان مردان تقریبا برابر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار