دبیر فدراسیون هندبال گفت: تعداد حضور تیم ها در لیگ برتر هندبال مشخص نیست چرا که تاکنون هیچ یک از تیم ها اعلام امادگی نکرده اند.

می آبادی:شروع لیگ برتر هندبال از دهه سوم شهریور استفرامرز می آبادی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جلسه هماهنگی لیگ ستارگان آقایان با حضور نمایندگان، سرمربی و سرپرست باشگاههای حاضر  در لیگ سه شنبه در محل فدراسیون هندبال برگزار شد.

وی افزود : در این جلسه مسئولان 9 باشگاه از باشگاههای حاضر در لیگ برتر هندبال حضور داشتند  البته غیبت 3 باشگاه در جلسه به منزله انصراف آنها در لیگ جدید نیست.

دبیر فدراسیون خاطرنشان کرد: رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور زیر نظر سازمان لیگ فدراسیون برگزار می شود و این جلسه تنها به منظور هماهنگی و آگاهی تیم ها از چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برگزار شد. 

می آبادی در خصوص مشخص شدن وضعیت و تعداد حضور تیم ها گفت: اواخر شهریورماه با شروع لیگ برتر هندبال همراه خواهد بود اما تا کنون وضعیت و چگونگی حضور تیم ها در لیگ مشخص نیست چرا که تاکنون هیچ یک از نمایندگان اعلام امادگی نکرده اند.

امیدوارم به زودی مشکلات مالی باشگاهها حل شود و در این روزهای باقیمانده تا شروع لیگ شاهد حضور خوب تیم ها و بازیکنان باشیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار