دوازدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور داوطلبان ممتاز آزمون سراسری، 23 و 24 مردادماه در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، این همایش با هدف آشنایی داوطلبان ممتاز آزمون سراسری برخوردار از معدل ديپلم بالاتر از 18 با رشته های دانشگاهی، محیط دانشگاه و نیز ویژگی های برجسته و برتری های دانشگاه صنعتی اصفهان در مقایسه با سایر دانشگاه های کشور است.

در دوازدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، اساتید مجرب از دانشکده های فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی این دانشگاه به ارائه مهمترین اطلاعات مورد نیاز داوطلبان به منظور اخذ بهترین تصمیم در انتخاب رشته کنکور سراسری می پردازند.

دوازدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، 23 و 24 مردادماه در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

دانش آموزان ممتاز که معدل ديپلم آنها بالاتر از 18 است به منظورکسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور در این همایش می توانند به سامانه ارتباط با دانش آموزان دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی http://daneshamooz.iut.ac.ir مراجعه نمایند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.