رتبه‌های برتر کنکور علوم انسانی:

رتبه‌های برتر کنکور 95 رمز موفقیت‌شان چه بود؟

رتبه برتر کنکور علوم انسانی گفت: صرفا با اکتفا به مدرسه و متن کتاب‌های درسی روزانه به موفقیت دست یافتم.

زهرا سادات موسوی رتبه یک کنکور علوم انسانی از تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صرفا با اکتفا به مدرسه و متن کتاب‌های درسی روزانه 8 الی 9 ساعت مطالعه داشتم و فقط در آزمون‌های سنجش شرکت کردم.

وی افزود: تلاش مضاعف، مشورت با افراد داوطلبان کنکور سالهای گذشته و افراد با تجربه در این حرفه، استفاده از کتاب‌های تست و توکل به خدا بهترین نتیجه را برای داوطلبان کنکور به دنبال دارد. 

موسوی ادامه داد: مطالعه برای کنکور را از دوره پیش دانشگاهی آغاز کردم و در روزهای پایانی  درس هایی که در آنها مهارت بیشتری داشتم را مرور کردم

وی به داوطلبان کنکور 96 توصیه کرد: از مشاوره های غیر معقول استفاده نکنید. 

اکتفا به کتاب‎های درسی مرا به قله موفقیت رساند/از مشاوره‌های غیر معقول استفاده نکنید
در ادامه سجاد قاسمی رتبه دوم کنکور علوم انسانی از قم با بیان اینکه تنها برای درس ریاضی از کلاس های تقویتی استفاده می کردم، اظهار داشت:‌ ساعت مطالعه‌ام در روزهای غیر تعطیل 4 ساعت و در روزهای تعطیل 9 ساعت بوده است. 

وی گفت: مطالعات جدی خود را از ابتدای سال سوم دبیرستان در مدرسه دولتی آغاز کرده و در آزمون های خارج از مدرسه نیز شرکت می کردم.

قاسمی تصریح کرد: متن کتاب درسی و تست‌ کنکور سال های گذشته موثرترین راه‌ها برای کسب بهترین نتایج است. 

در ادامه انوشه بابایی رتبه سوم کنکور علوم انسانی از تهران گفت: مطالعه جدی من در تابستان، روزهای غیر تعطیل 5 الی 6 ساعت و روزهای تعطیل 9 ساعت بود.

وی به بیان اینکه در روزهای پایانی بیشترین تمرکزم در مرور درس‌هایی بود که مهارت بیشتری در آنها داشتم، گفت: برای کسب نتیجه بهتر اعتماد به نفس و توکل به خدا نباید فراموش شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار