«یکی از میان جمع» با موضوع فعالیت‌های یکی از خدام حرم حضرت معصومه (س)، امشب از شبکه افق پخش می شود.

مهدی محمدخانی کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مجموعه «یکی از میان جمع» به زندگی افرادی می‌پردازد که سعی می‌کنند، زندگی‌شان مطابق با قوانین و دستورات شرع مبین اسلام باشد. به قولی سبک زندگی دینی در حال و احوال آنها جاری است.

وی ادامه داد: این هفته به مناسبت دهه کرامت و خجسته سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، قسمتی از «یکی از میان جمع» مربوط به فعالیت‌های اجتماعی و زندگی شخصی یکی از خدام حرم بانوی کرامت، از شبکه افق پخش می شود.

محمدرضا کریمی دولت آباد شخصی است مانند دیگر مردمی که در اجتماع و در کنارشان زندگی می‌کند اما او دیرزمانی است که نیتش علاوه بر کسب رزق حلال، خدمت رساندن به کسانی است که در مسیر عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) گام نهاده و زائر حرمی از حرم های مطهر شده‌اند. شغل او فروش لوازم تزیینی در شهر مقدس قم است اما او بخشی از زندگی روزانه خود را به خدمت در حرم حضرت معصومه (س) اختصاص می دهد.

محمدخانی عنوان کرد: کریمی در یکی از کفشداری‌های حرم به زائران خدمت می‌کند و این کار را افتخار خودش می‌داند. او امیدوار است خادمی زائران بانوی نور و کرامت، موجب توجه آن حضرت و داخل شدن در خیل کسانی باشد که معصومه (س) آنها را شفاعت می کند.

«یکی از میان جمع» سه شنبه 19 مرداد ساعت 20 و تکرار آن روز بعد ساعت 12.30 از شبکه افق پخش می شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.