شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.

گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهدبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و خدمات جانبی در گستره 14 هزار مترمربع فضای مسقف و دو هزار و 500 مترمربع فضای باز این نمایشگاه محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

احسان ارکانی افزود: امسال در نمایشگاه خودرو مشهد 16 شرکت خودروساز به نمایندگی از کشورهای آلمان، ژاپن، کره جنوبی، انگلیس، چین و شرکتهای ایرانی نظیر سایپا، ایران خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، سایپا یدک، ستکو و رایان سایپا حضور دارند.

وی گفت: در بخش خودروهای سواری همه شرکت کنندگان نمایشگاه از تولیدکنندگان استانهای تهران و در بخش خودروهای سنگین و نیمه سنگین 60 درصد شرکت کنندگان از تولیدکنندگان استان تهران، 30 درصد از آذربایجان غربی، 5 درصد از خراسان رضوی و 5 درصد از اصفهان هستند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: 115 شرکت تولیدکننده داخلی در بخش قطعات و خدمات جانبی این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد 70 درصد تولیدکنندگان استان تهران، 20 درصد از خراسان رضوی و 10 درصد از گلستان، مازندارن، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، فارس و البرز هستند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته از 18 تا 22 مرداد از ساعت 17 الی 23 پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام// م.م

 

برچسب ها: گشایش ، نمایشگاه ، خودور ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.