دستگیری کلاهبردار 1.5میلیارد ریالی در زاهدان

دریافت 1.5 میلیارد ریال به بهانه استخدام در یکی از ادارات دولتی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: خانمی که به بهانه استخدام کردن در یکی از ادارات دولتی از یکی از شهروندان یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در زاهدان دستگیر شد.

ابراهیم ملاشاهی: خانمی که به بهانه استخدام کردن در یکی از ادارات دولتی، از یکی از شهروندان یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در زاهدان دستگیر شد. 

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه خانمی به بهانه استخدام وی در یکی از نهادهای دولتی با دریافت مبلغ زیادی از او کلاهبرداری کرده است، بررسی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس در این زمینه آغاز شد. 

ملاشاهی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی و بررسی اسناد و مدارک کارآگاهان پلیس دریافتند که فرد مورد نظر با دریافت یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهانه استخدام در یکی از نهادهای دولتی از شاکی کلاهبرداری کرده است لذا با هماهنگی مراجع قضایی متهم در زاهدان شناسایی و دستگیر شد. 

وی گفت: این متهم در اظهارات خود به کلاهبرداری از شاکی به بهانه فوق اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد. 
 انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار