همزمان با دهه کرامت خدام حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع )به استان بوشهر آمدند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خادمان آستان قدس رضوی با کاروان زیرسایه خورشید پس از ورود به بوشهر به گلزار شهدا رفتند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

 مدیرکاروان زیر سایه خورشید گفت: نهمین سال است که این کاروان به مناسبت دهه کرامت مهمان استان بوشهر می‌شوند و هدف از این حضور فراهم شدن امکان زیارت از راه دور حرم علی بن موسی الرضا(ع) است.

داوری افزود: با توجه به مواردی که رهبر معظم انقلاب در حکم انتساب تولیت آستان قدس رضوی فرمودند، برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید با خدمت به محرومان همراه شده است.

وی با بیان این‌که امسال کاروان 10 نفره زیر سایه خورشید به مدت هشت روزمهمان استان بوشهر هستند، بیان کرد: برنامه زیرسایه خورشید در 430 نقطه کشور و 11 کشور با حضور 175 خادم رضوی برگزار می‌شود که 153 نفر از این خدام در داخل و 22 نفر در خارج از کشور در این برنامه مشارکت دارند.

مدیرکاروان زیر سایه خورشید با اشاره به همکاری 56 مبلغ در حوزه داخل و 11 مبلغ در حوزه خارج از کشور در این برنامه فرهنگی – مذهبی، پیام امسال کاروان زیر سایه خورشید را «الگوی زندگی من جهاد همیشگی شماست» عنوان کرد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.