سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران معتقد است همه شاگردانش در بازی های المپیک 2016 برزیل شانس قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی را دارند.

محمد بنا پیش از اعزام به بازی های المپیک 2016 در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: هر 6 فرنگی کار ایران شانس کسب مدال در المپیک را دارند البته در صورتی که مشکل داوری نباشد.
وی تصریح کرد: وقتی کشتی دنیا را رصد کنید به راحتی متوجه خواهید شد که همه ملی پوشان ایران شانس کسب مدال را دارند البته برخی اوقات قرعه بسیار مهم است و مسئله مهمتر قضاوت داوران است که تاثیرگذاری بسیاری دارد.
بنا با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای آماده سازی تیم گفت: 10 ماه تلاش شبانه روزی داشتیم و به لطف خداوند آمادگی ملی پوشان ایده آل است و امیدوارم در روز مسابقه، بهترین شرایط را داشته باشند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره این که مدال های المپیک لندن تکرار خواهد شد گفت:  
کسی فکر نمی کرد در المپیک لندن صاحب 3 مدال طلا شویم آن زمان هم همه نفرات شانس مدال داشتند که فقط سه مدالش محقق شد و امروز نیز عرض می کنم اگر شانس با ما یار باشد در ریو هم حماسه دیگری خلق خواهد شد.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: آروزی من،موفقیت تمامی ورزشکاران اعزامی به بازیهای المپیک است و اطمینان می دهم کشتی گیران با توجه به سختی هایی که در 10 ماه گذشته متحمل شدند با تمام وجود برای کسب افتخار مبارزه خواهند کرد.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار