مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تمام بازیکنان سیاه جامگان تصمیم گرفته اند که باخت مقابل سایپا را فراموش کنند و با قدرت مقابل فولاد خوزستان حاضر شوند.

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: فولاد خوزستان از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و نتایج ضعیفی که در لیگ شانزدهم کسب کرده نمی تواند نشانه ضعیف بودن این تیم باشد. سعی می کنیم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی از این بازی پیروز خارج شویم تا بار دیگر قدرت خود را به سایر تیم های لیگ برتر نشان دهیم.
 
وی درباره وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان اظهار کرد: فرهاد کاظمی در چند روز اخیر به بازیکنان گوشزد کرده است در صورتی که مقابل فولاد خوزستان تاکتیک هایش را اجرا نکنند به طور حتم در این دیدار هم با شکست زمین را ترک خواهند کرد.
 
مربی ادامه داد: تمام بازیکنان تیم پس از شکست هفته سوم مقابل سایپا تصمیم گرفته اند که این باخت را به فراموشی بسپارند و با قدرت مقابل فولاد خوزستان حاضر شوند.
 
دهقانی در پایان در خصوص مصدوم و محرومان این تیم مقابل فولاد خوزستان  گفت: در این بازی وحید نجفی به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم را همراهی کند، حضور محمد رضاخانزاده هم در این بازی هنوز مشخص نیست.
 
 انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار