مسئول چیدمان داوران فوتسال دپارتمان داوری با سرپیچی از دستور دبیرکل فدراسیون، داوران بین المللی فوتسال را به خط خوردن از لیست تهدید و لیگ برتری ها را از قضاوت محروم کرد.

داوران بین المللی  تهدید و لیگ برتری ها محروم شدند+ مصاحبهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهدید داوران بین المللی از سوی مسول چیدمان فوتسال و ادامه محرومیت داوران از قضاوت  در لیگ برتر بر خلاف دستور دبیرکل فدارسیون همچنان ادامه دارد.

دراین خصوص داوران فوتسال و فوتبال ساحلی اظهار نظر کردند؛

عرض پیما: به سیم آخر بزنم جام‌جهانی نمی‌روم، غفاری به من فشار می آورد

داور بین المللی فوتسال با انتقاد تند از بهمن غفاری در رسانه ها خاطر نشان کرد:"به دلیل فشاری که غفاری مسول چیدمان داوران فوتسال برایم بوجود آورده دچار افسردگی شدم و شاید یک ماه مانده به شروع جام جهانی فوتسال از قضاوت در جام جهانی هم انصراف دهم.

وی ادامه داد: متأسفانه در فدراسیون فوتبال همه راحت لج می‌کنند و به داوران به‌ راحتی توهین می‌شود همانطور که من را ۳ هفته محروم کرده‌اند.

داوران فوتسال از مسئولان فدراسیون فوتبال فقط احترام می‌خواهند نه پول،. حرف بزنیم  می‌گویند مغرور شدید با این اوصاف دست داوران بین‌المللی کشور زیر سنگ است و متأسفانه با کوچکترین اعتراض روی نام شما خط می‌کشند و شما را از لیست بین المللی  خارج می‌کنند

داور بین‌المللی فوتسال کشورمان ادامه داد:دیگر تحمل فشار ندارم و اگر به سیم آخر بزنم به جام‌جهانی نمی‌روم و به کفاشیان می‌گویم که اگر به من کم‌محلی کنید از کلمبیا برمی‌گردم.

نظری: خانواده عرض پیما هم تحت فشارند /زورمان به مسئولان نمی رسد

منوچهر نظری پیشکسوت داوری فوتسال دراین خصوص گفت: مشکلات در داوری فوتسال وجود دارد و در جلسه با دبیرکل فدراسیون قول هایی به داوران فوتسال داد شد و امیدوارم این حاشیه زودتر تمام شود.

داور بین المللی سابق فوتسال کشورمان درباره صحبت های عرض پیما هم اظهار کرد: وحید شاگرد من بوده و در حال حاضر بخاطر مسائل بوجود آمده شرایط روحی مناسبی ندارد و حتی خانواده او نیز تحت فشار هستند.

وی ادامه داد: اینکه زور ما به بالادستی ها نمی رسد یک واقعیت است و عرض پیما باید با حفظ آرامش فقط به جام جهانی فکر و روی آن تمرکز کند و مسئولان فدارسیون هم باید با تصمیمات مناسب بار دیگر آرامش را به جامعه داوری فوتسال بازگردانند.

منوچهر نظری در باره لزوم تغییرات در بخش مدیریتی چیدمان داوران فوتسال هم بیان کرد: من نمی توانم بگویم که مسئول چیدمان داوران فوتسال باید تغییر کند و دخالتی نمی کنم به طور حتم تاج و دبیرکل بهترین تصمیمات را می گیرندو گاهی اوقات با یک جابجایی کوچک می توان آرامش را به مجموعه ای بازگردانند.

فهیمی: معلوم نیست چه کسی حکم به محرومیت داوران داده است

جواد فهیمی راد دیگر پیشکسوت داوری فوتسال هم اظهار کرد: دبیرکل فدارسیون در جلسه با داوران موضوع محرومیت داوران از قضاوت در لیگ برتر را تکذیب کرد اما بعد از جلسه به وحید عرض پیما و دیگر داوران گفته شده که تا هفته جهارم از قضاوت در لیگ برتر محروم هستند و مشخص نیست چه کسی حکم به محرومیت داوران داده است.

پیشکسوت داوری فوتسال ادامه داد: جام جهانی کمتر ازیک ماه دیگر در کلمبیا شروع می شود و وحید عرض پیما به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها باید سوت بزند و محروم کردن او در این زمان به روند آماده سازی او برای قضاوت در مسابقات لطمه می زند و نگاه مسئولان به وحید عرض پیما باید ملی باشد، چرا که نماینده ایران در جام جهانی است.

جواد فهمیی درباره تهدید داوران بین المللی به حذف از لیست توسط مسئول چیدمان داوری هم گفت: از موضوع تهدید خیلی اطلاع ندارم ولی اینکه داوران فوتسال برای قضاوت بی انگیزه شدند خیلی خوب نیست و برای فوتسال خطرناک است.

پیشکسوت داوری درباره شایعه برکناری بهمن غفاری از چیدمان داوری فوتسال هم اظهار کرد: به موضوع برکناری غفاری ورود نمی کنم و فقط در جلسه داوران فوتسال با دبیرکل این موضوع مطرح شد که حداقل یک نفر از پیشکسوتان داوری فوتسال به بهمن غفاری در چیدمان ها کمک کند.

وی اضافه کرد: داوری فوتسال در حال حاضر به آرامش نیاز دارد و به نظر من اگر مسئولان میخواهند مسئول چیدمان داوران فوتسال را تغیر دهند آنرا به بعداز جام جهانی موکول کنند بهتر است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار