فرمانده انتظامی مازندران از همکاری نيروی انتظامی با گروه تبليغی جهادی بقيه الله در طرح سالم سازی دريا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سيد محمود ميرفيضی در نشست با مدير گروه تبليغی جهادی بقيه الله گفت: اقدامات سلبی و برخورد انتظامی با موضوعات ضد فرهنگی و اجتماعی در جامعه ،آخرين مرحله مقابله به شمار می آيد و بايد ويترين اجتماعی جامعه را با اقدامات فرهنگی و اجتماعی تغيير داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران بر ضرورت توسعه فريضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و لزوم نهادينه کردن اين امر در درون دستگاه های دولتی و سازمان ها تاکيد کرد و گفت: اهرم های زيادی در اختيار دستگاه ها برای برخورد با پديده بدپوششی وجود دارد.

سردار ميرفيضی يکی از ماموريت های مهم پليس در طرح های سالم سازی دريا را برقراری نظم و امنيت و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در سواحل دريا برشمرد و افزود: پليس برای موفقيت در اين طرح نيازمند تعامل و همکاری آحاد جامعه است.

وی با ابراز خرسندی از فعاليت خودجوش گروه تبليغی جهادی بقيه الله در طرح های سالم سازی دريا، از همکاری پليس با گروه جهادی برای توسعه فعاليت ها در همه سواحل دريا خبر داد.

مدير گروه تبليغی جهادی بقيه الله هم گفت : اين گروه زير نظر تبليغات حوزه علميه قم با هدف تبليغ چهره به چهره به سواحل دريای مازندران اعزام شدند.

حجت الاسلام سيد مرتضی پورعلی يکی ديگر از اهداف اين گروه را تبيين شاخصه های دينی در ارتباط با مردم و پاسخ به سوالات شرعی و دينی و مشاوره دينی در سواحل دريا عنوان کرد و افزود: اين گروه فعاليت خود را از عيد سعيد فطر آغاز کرده و تا پايان تابستان و طرح های سالم سازی دريا ادامه دارد.

وی با بيان اينکه اين گروه جهادی به صورت روزانه و در گروه های 5 تا 6 نفره در سطح سواحل دريا در شهرستان بابلسر فعاليت دارد،افزود: ناجيان غريق ،نجات دهنده جسم انسان ها و ما روحانيون ناجيان روح انسان ها در سواحل هستيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.