با تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعات پیک مصرف،‌ خاموشی‌ها را در این بخش‌ها اعمال می‌کنیم و این مسأله به رفاه حال مردم شهرستان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: اقدام شایسته، به موقع و پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران استان در خصوص تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعت 13 که پیک مصرف برق است، کمک شایانی به پایداری شبکه و صرفه‌جویی در مصرف برق کرده است.

یدالله حضرتی اظهار کرد: با تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعات پیک مصرف،‌ خاموشی‌ها را در این بخش‌ها اعمال می‌کنیم و این مسأله به رفاه حال مردم شهرستان کمک می‌کند.

وی افزود: با تصمیم ستاد بحران در این روزها، معادل تولید یک واحد نیروگاهی در مصرف برق صرفه‌جویی و در این روزهای گرم سال به شکل قابل توجهی به پایداری شبکه کمک شده است.

حضرتی تصریح کرد: کاهش زمان اداری تصمیم صحیحی بود که از سوی ستاد مدیریت بحران استان و استانداری خوزستان اتخاذ شد و به رفاه حال مردم و آسایش آن‌ها در این ایام کمک شایانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با مدیریت صحیح در مصرف برق و رعایت الگوی مصرف کمتر شاهد خاموشی و قطعی برق در مناطق اهواز باشیم.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.