ساعت 5 صبح امروز یک دستگاه تریلی در جاده پلدختر دچار حریق شده و در آتش سوخت.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت 5 صبح امروز یک دستگاه تریلی در جاده پلدختر دچار حریق شده و در آتش سوخت. خوشبختانه در این حادثه راننده آسیب جدی دیده است. شهروندخبرنگار ما تصاویری از این حادثه برای ما ارسال کرده است.



منبع: شهروندخبرنگار - پلدختر


بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: پُل‌دُختَر شهری است در جنوب استان لرستان و بر سر راه قدیم تهران - جنوب قرار داشت اما اکنون جادهٔ تهران - جنوب از شهر خرم‌آباد به واسطهٔ آزادراه خرم زال، به جنوب متصل شده است. این شهر مرکز شهرستان پل‌دختر است. شهرت این شهر به خاطر وجود پل‌های باستانی و اهمیت ارتباطی آن است. گویش مردم پلدختر لری بالاگریوه‌ای است. این گویش یکی از گویش‌های زبان لری در جنوب غرب استان لرستان است. آب و هوای آن در تابستان گرم و در زمستان، معتدل است. این شهر دارای آثار تاریخی فراوان از جمله: پل‌های تاریخی و هم چنین غار کلماکره و غار کوگان می‌باشد. شهرستان پلدختر ۱۰۰ کیلومتری جنوب باختری خرم‌آباد واقع شده است.

لحظه آتش گرفتن تریلی + فیلم و تصاویر

لحظه آتش گرفتن تریلی + فیلم و تصاویر

لحظه آتش گرفتن تریلی + فیلم و تصاویر



لینک مستقیم دانلود

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
من قسمت که تیتر خیر که نوشتین ... خوشبختانه در این حادثه راننده آسیب جدی دیده است>>>رو خوب متوجه نشدم .حالا خوشبختانه یا متاسفانه کدام درست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
چرا نوشتین خوشبختانه راننده اسیب جدی دیده؟!!
آخرین اخبار