قاری پيشكسوت نيشابوری به عنوان چهره ماندگار قرآن كريم در سال ۹۵ انتخاب ودر محل سالن همايش هاي برج ميلاد تهران مورد تجليل قرار گرفت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: استاد حبيب الله قرائي ، قاری پيشكسوت نيشابوری از سال ۱۳۳۷ در آموزش و پرورش مشغول به تدريس شد و در كنار آن به امور فرهنگي و قرآني شهرستان و استان پرداخت و در طول دوران خدمت خود و حتي پس از آن ، در دوره هاي مختلف تحصيلي از ابتدايي تا دانشگاه ، شاگردان و اساتيد زيادي در حوزه قرآني تربيت كرد .

خلیل اله عراقی افزود: شركت در محافل قرآني شهرستان ، استان و كشور به عنوان قاري و داور و همچنين آموزش مباحث قرآني در دوره هاي مختلف از جمله فعاليت هاي استاد قرائي به شمار مي رود .

وی خاطرنشان کرد: استادحبيب الله قرائي داراي مقام هاي متعدد استاني و كشوري است و بارها از سوي ارگان هاي مختلف ، مساجد و نهادهاي فرهنگي كشور مورد تجلیل قرار گرفته است .

معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور یاد آورشد: این قاری پيشكسوت نيشابور ی در سال ۱۳۵۱ موفق شد در مسابقات كشوري ، به مقام اول در رشته ي قرائت دست يابد و در اين مدت استادان وقاریان بين المللي زيادي از جمله حمید رضااحمدي وفا ، رجبعلی قاسم آبادي و ... را به جامعه اسلامی وقرآنی تحويل دهد .

عراقی تصریح کرد: استاد حبيب الله قرائي همچنين در سال ۱۳۹۱ به عنوان پيشكسوت قرآن شمال شرق كشور انتخاب شد و در سال جاري نيز به عنوان چهره ماندگار قرآن كريم در كشور در محل برج ميلاد تهران با حضور مسئولین عالی رتبه کشور مورد تجليل قرار گرفت .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.