کاروان خادمین حرم مطهر رضوی با استقبال مردم و مسئولان، وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شدند.

خادمین حرم مطهر رضوی وارد شهرکرد شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با دهه کرامت، کاروان خادمین حرم مطهر رضوی با استقبال مردم و مسئولان، وارد شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری شدند.

خدام حرم امام رضا (ع) که حامل پرچم متبرک بارگاه مقدس آن حضرت (ع) هستند تا 24 مردادماه جاری برای اجرا و حضور در ویژه برنامه های دهه کرامت در استان حضور دارند.

برنامه استقبال مردمی در شهرستان های 9 گانه استان از خدام حرم رضوی، با عنوان «زیر سایه خورشید» انجام می شود.

حضور در مناطق محروم با عنوان آغوش پدرانه، دیدار با ائمه جمعه و مسئولان استانی با عنوان تکریم خدمتگزاران، دیدار با اعضای تشکل های میزبان با عنوان خانواده رضوی، حضور در حوزه های علمیه و دیدار با علما و طلاب با عنوان حجج الله، دیدار با کارآفرینان با عنوان هموارگران مسیر الی الله و حضور در مراکز علمی و پژوهشی و دیدار با نخبگان با عنوان عالم آل محمد (ص) از برنامه های حضور خادمان حرم رضوی در چهارمحال و بختیاری است.

گفتنی است: چهارمحال و بختیاری همچنین از 14 تا 16 مردادماه جاری به مدت 3 روز میزبان کاروان 7 نفره سفیران حرم کریمه اهل بیت (ع) بود.

از اول ذی‌القعده خجسته سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا فرخنده سالروز ولادت پر خیر و برکت برادر عزیزش حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) به عنوان «دهه کرامت» نامگذاری شده است.

برنامه های دهه کرامت امسال از 14 تا 24 مرداد اجرا می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار