تیرانداز تپانچه ده متر بانون ایران گفت:توانایی صعود به فینال را داشتم اما درگیری ذهنی مانع از رسیدنم به فینال شد.

سبقت‌الهی : عدم تمرکز مانع از رسیدنم به فینال شد /به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گلنوش سبقت‌الهی پس از پایان رقابت های خود و عدم حضور در فینال بیان داشت : درگیری ذهنی دارم که در هنگام مسابقه مانع تمرکزم شد و  اگر این مشکلم حل شود به طور حتم بهتر می‌توانم نتیجه بگیرم.

وی افزود : حداکثر تلاشم را انجام دادم و ناراحتم که به فینال صعود نکردم اما از نحوه ی تلاشم راضی هستم چرا که هیچ کمی و کاستی در تمریناتم نداشتم و تمام تلاشم را کردم . 

تیراندازی تپانچه ١٠ متر ایران گفت: تیرانداز تپانچه ١٠ متر ایران توانایی حضور در فینال المپیک را دارد و حتی من خودم را هم در این حد می‌دیدم اما مشکلات ذهنی من باعث شد از رسیدن به فینال باز بمانم.

وی که برای اولین بار بانوان ایران را در تپانچه ١٠ متر صاحب سهمیه کرد، اظهار داشت  : پتانسیل این رشته در ایران بالاست و و توانایی حضور در فینال را دارد . 

بانوی تیرانداز المپیکی ایران تصریح کرد : توانایی حضور در فینال را داشتم اما برای نتیجه گیری نکته هایی وجود دارد که باید به آن توجه کرد ، ضمن اینکه اینجا المپیک است و محل حضور برترین ها و من هیچ تجربه ای از آن نداشتم. 


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار