بر اثر وقوع چهار تصادف در محورهای استان مرکزی 9 نفر کشته و مجروح شدند .

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: این حوادث بر اثر وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای اراک - قم، ساوه - سلفچگان، محور قدیم ساوه -همدان و شهرستان خنداب به وقوع پیوست.
سرگرد محمود خلجی افزود: حادثه رانندگی محور اراک - قم بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با خودروی پژو 405 به وقوع پیوست که بر اثر آن سرنشین خودروی پژو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده آن مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی ، علت این حادثه را توجه نکردن راننده خودروی پژو به جلو اعلام کرد.
سرگرد خلجی ادامه داد: در حادثه رانندگی محور ساوه - سلفچگان، یک دستگاه کامیون کشنده با یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرد که بر اثراین تصادف، یکی از سرنشینان خودروی پراید در دم فوت و راننده و دو سرنشین دیگر آن مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
وی، علت این حادثه را بی احتیاطی راننده کامیون کشنده به علت توجه نکردن به جلو اعلام کرد.
خلجی ادامه داد : حادثه محور قدیم ساوه - همدان نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری دنا رخ داد که در این حادثه راننده خودرو در دم فوت و تنها سرنشین آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت وقوع این حادثه را رعایت نکردن سرعت مجاز اعلام کرد.
سرگرد خلجی گفت: حادثه رانندگی شهرستان خنداب نیز بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با یک کودک پنح ساله به وقوع پیوست.
وی اظهار کرد: در این سانحه پدر یک خانواده در مقابل در منزل خود در حال حرکت با دنده عقب بود که متوجه فرزند پنج ساله خود نشد و آن زیر کرد.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در این سانحه کودک به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، انتظامی ، حوادث ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.