نکوداشت روز خبرنگار در هندیجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندارشهرستان بندرهندیجان گفت: به مناسبت روز خبرنگار و ارج نهادن به زحمات، تلاش یکساله خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان مراسم گرامی داشت این روز عزیز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار می‌شود.

سیدمهران رفیعی افزود: خبرنگاران طلائیه داران عرصه علم،ادب، مروت و خبر هستند. رسانه‌ها با تلاش‌های شبانه روزی و آگاهی بخش به مردم، دنیا را از جهالت مستکبرین خارج می‌کنند چراکه دو خصیصه اصلی و مهم خبرنگار امانت داری و شهامت است.

وی گفت: اصحاب رسانه در حقیقت مردم را با حقایق موجود در دنیای وارونگی آشنا می‌کنند و سبب تجلی آزادی بیان هستند و ما باید قدردان این عزیزان زحمت کش باشیم. شهادت مظلومانه خبرنگار صداوسیما شهید صارمی را گرامی می‌داریم و امیدواریم این راه شهید عزیز ادامه پیدا کند.

فرماندار هندیجان افزود: در رژیم‌های گذشته حاکم بر ایران خفقان و استبداد بر کشور مستولی بود اما در جمهوری اسلامی ایران آزاد‌ی‌های مشروع که در دین مبین اسلام وجود داشت به مردم اهداء شده و همه آحاد مردم در چارچوب دین مبین و آزادی‎‌هایی که در قانون اساسی مترقی که از احکام اسلام نشات گرفته در جامعه تبلور پیدا کرده است.

سیدمهران رفیعی گفت:  دیدار با خانواده شهداء ، حضور بر مزار شهدای شهرستان ، تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر در سال‌های گذشته هندیجان، ازبرنامه های روز خبرنگار در این شهرستان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.