بر اساس گزارش‌های منتشره، از هر صد نفر ساکن شهر دوحه، دو نفر میلیونر هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت دوحه نیوز؛ بر اساس بررسی های جدید انجام شده از سوی شرکت مشاوره ثروت "ولس اینسایت"، شهر دوحه با تراکم 2.2 درصدی ثروتمندان، در جایگاه نخست بیشترین تراکم میلیونرها در خاورمیانه قرار گرفته است. در همین حال دبی با تراکم 1.2 درصدی در جایگاه یازدهم و ابوظبی با 1.1 درصد در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که تولید ناخالص داخلی به ازای هر نفر در کشور قطر، از 90 هزار دلار در سال 2014 به 60 هزار دلار در سال 2016 کاهش پیدا کرده است. 

در بخش دیگری از این گزارش اظهار شده هنگ کنگ و سنگاپور بیشترین تعداد اشخاص با ثروت نزدیک به میلیونرها را در خود جای داده اند.

بر اساس گزارش دیگری که در ماه ژوئن منتشر شده، تعداد ثروتمندان دوحه سریعتر از هر شهر دیگری در جهان رشد کرده است. بر این اساس تعداد شهروندان قطری، با ثروتی بیشتر از یک میلیون دلار، از سال 2007، 80 درصد افزایش داشته است.

این گزارش در ادامه پیش بینی کرد با توجه به کاهش بهای نفت و تغییرات بازار جهانی، تعداد ثروتمندان این کشور در یک دهه آینده تنها 45 درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار