دانشگاه یزد رتبه 7 جدول رده بندی در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛تیم دانشجویان دانشگاه یزد در این دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور که در دانشگاه مشهد درحال برگزاری است، به مقام چهارم در رشته دو و میدانی و مقام سوم تیمی و دوم دوبل در رشته بدمینتون دست یافت. 

در این المپیاد کاروان 38 نفره دانشجویان دانشگاه یزد به سرپرستی فرزاد فیضی‌فر، در بخش پسران با ترکیب تیم‌های بدمینتون، کشتی، شنا، دومیدانی وتکواندو و در بخش دختران با تیم‌ های بدمینتون، دومیدانی و تکواندو شرکت کردند.

در رشته بدمینتون در قسمت تیمی، تیم بدمینتون این دانشگاه با  بازیهای خوب علی فقیه و وحید مهراب در بین 16 تیم حاضر در مسابقات، مقام سوم تیمی و دوم دوبل را از آن خود کرد. 

تیم دوومیدانی دانشگاه یزد با مربیگری مهدی حیدری وایمان فلاح و سرپرستی ولی‌الله میرحسینی از 13 تا 15 مرداد ماه به میدان این دوره از رقابتها رفت و در مجموع توانست با سه مدال نقره ویک برنز به عنوان چهارم دست یابد. 

مهدی جدیدی در پرش طول نائب قهرمان شد ودر دو110 متر به مدال برنز اکتفا کرد، این ورزشکار در رشته دهگانه نیز مقام چهارمی را از آن خود کرد و عباس عمادی پرنده پرش ارتفاع استان، نائب قهرمان شد ومدال نقره را به گردن آویخت.

محمد شمسی پرتابگر چکش استان به مدال نقره این رشته دست یافت ودر ماده پرتاب دیسک به عنوان ششم بسنده کرد.

محمدرضا بذرافشان در رشته پرش طول، چهارم ودر ماده دهگانه درجایگاه هفتم قرار گرفت و احمد کریمی از دیگر دوندگان تیم دانشگاه  نیز درماده پرش با نیزه به مقام چهارم دست یافت. تیم دانشگاه یزد در رشته‌های شنا وتکوندو نتوانست به مقامی دست پیدا کند. 

دانشگاه یزد تا اینجای رقابتها با 48 امتیاز در بین 121 دانشگاه در رتبه 7 جدول رده‌بندی المپیاد قرار دارد و مسابقات تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی این مسابقات نیز از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۲۰ مردادماه ادامه دارد.

سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دو بخش دختران و پسران از تاریخ 27 تیرماه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز و تا 20 مرداد ماه 1395 ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.