پانته آبهرام بازیگر با انتشار پست جالبی به مناسبت روزخبرنگار این روز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفدهم مرداد هر سال به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است به همین مناسبت افراد و چهره های شناخته شده کشور با انتشار پست هایی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفتند.
در همین راستا پانته آ بهرام بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون پست جالبی در این زمینه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

وی نوشت:
مستندي ميديدم راجع به يك خرس قطبيِ مادر كه خسته، گرسنه و گل آلود، پيِ غذا براي توله هاي با نمك اش بود. هر از گاهي هم تصوير توله هاي سپيد و شيطان و شيرين را ميديديم كه انتظار مادر و خوردني را ميكشيدند. تا اينكه يك فُك ، سر از ميانِ يخها در آورد و طعمه ي خرس زيباي سپيد شد. 
با خودم فكر كردم اگر دوربين به جاي خرس، زندگيِ فُك را دنبال ميكرد كه فرسنگها شنا كرده و شايد او هم بخاطر غذاي فرزندانش ، سر از برف در آورده، حتماً خرس گنده را بابتِ اين شكار، نال و نفرين ميكردم!!! مستندساز ،احساس مرا جهت داده بود!
اين است كه با تغيير زاويه دوربين، قضاوتها عوض ميشود. احساسات، تصميم گيريها، و حتي لغاتي كه انتخاب ميكنيم شكلِ ديگري به خود ميگيرد.
براي دُرُست ديدن اول بايد دوربين را خودمان به دست بگيريم و بعد در هر گوشه و كُنجي، با ديدِ باز و آگاه بگرديم. شايد حقيقت چيزِ ديگري باشد!
! (پي نوشت: به ياد همه خبرنگاراني كه پي يافتن حقيقت رفتند، و باز نگشتند!)


تبریک جالب پانته آ بهرام به مناسبت روزخبرنگار

گفتنی است :پانته آ بهرام در آثاری چون کوچه بی نام،اسب حیوان نجیبی است،توکیوبدون توقف ،طبقه حساس و...به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار