مردم شهرستان محروم ریگان در شرق کرمان از مشکلات متعددی رنج می برند که یکی از آنها نبود اداره پزشکی قانونی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امین باقری فرماندار ریگان گفت: نبود پزشکی قانونی در این شهرستان سبب شده است مردم برای انجام کارهای خود به بم مراجعه کنند که هم وقت آنها را در این مسیر حدودا 80 کیلومتری هدر می دهد و هم هزینه های غیرضروری برای آنها ایجاد میکند.

وی افزود: این درحالی است که پرتردد بودن محورهای ترانزیتی و جاده های روستایی ریگان احتمال بروزتصادفات فوتی و جرحی را افزایش داده است و لذا مصدومان و یا بستگان افراد متوفی مجبورند برای انجام کارهای پزشکی قانونی رنج سفر به بم را تحمل کنند و اگر خدای ناکرده در این مسیر پرترافیک دچار حادثه دیگری شوند مشکلاتشان مضاعف هم خواهد شد.
در همین حال فرمانده پلیس راه ریگان به ایرانشهر از وقوع دو سانحه رانندگی و کشته و زخمی شدن 4 نفر در محورهای مواصلاتی شهرستان ریگان طی 24 ساعت گذشته خبر داد .
مهران سعیدی گفت: دریکی از این دو حادثه که در محور روستایی گزان روی داد یک دستگاه پراید به علت بی توجهی راننده به جلو ، با یک عابر پیاده و یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد و باعث کشته شدن عابر پیاده و مصدوم شدن راکب و ترک نشین موتور سیکلت شد .
وی افزود: درحادثه دوم ، برخورد یک دستگاه سواری پژو با موتورسیکلت در ورودی شهر ریگان هم باعث جان باختن راکب موتورسیکلت شد .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.