شیراز؛

معرفی سرپرست جدید اداره ثبت‌ اسناد لامرد

سرپرست جدید اداره ثبت‌ اسناد و املاک لامرد معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ منصوری فرماندار لامرد با اشاره به خدمات انجام‌شده توسط رئیس پیشین اداره ثبت‌ اسناد و املاک لامرد در پنج سال گذشته گفت: اداره ثبت‌ اسناد و املاک این شهرستان عملکرد بسیار خوبی داشته و این موضوع در راستای تعامل خوب این اداره با دیگر دستگاه‌ های مربوطه است.
منصوری با بیان اینکه محمد آرامش سرپرست جدید اداره ثبت‌ اسناد و املاک لامرد معرفی شد افزود: کار کردن در حوزه زمین و اراضی بسیار کار سختی است و بسیاری از مراجعه ‌هایی که به دادگاه می‌شود اگر اداره ثبت‌ اسناد و املاک به ‌خوبی عمل نمی‌کرد دستگاه قضایی نیز با مشکل رو به ‌رو بود.
وی ادامه داد: دستگاه‌ های اجرایی مستقر در لامرد برنامه‌ ها و پروژه‌ های خود در هفته دولت را اعلام و عملکرد یک ‌ساله و سه ‌ساله دولت تدبیر و امید را جمع‌ بندی کنند و ارائه گزارش دهند زیرا دولت خدمات بسیار خوبی انجام داده است.
منصوری خاطرنشان کرد: اگر مشکلاتی وجود دارد که طبیعی است، نباید موجب نادیده گرفتن خدمات ارزشمند دولت شود و در فضای مجازی به‌ جای پرداختن به خدمات دولت مواردی مطرح می‌شود که جز نا امید کردن مردم چیزی دیگری وجود ندارد.
مدیر کل ثبت‌ اسناد و املاک فارس که به ‌منظور تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اداره ثبت ‌اسناد و املاک لامرد به این شهرستان سفر کرده بود نیز در این جلسه تصریح کرد: موضوع مستند سازی در ثبت‌ اسناد و املاک بسیار مهم است.
مهدی اقبال بیان کرد: استان فارس از لحاظ جعل سند رتبه سوم در کشور را دارد و از لحاظ اکتشافات در رتبه پنجم است و علت اصلی آن ارزش بالای زمین در این استان بوده که دلالان به سمت فارس می‌آیند.
وی تصریح کرد: باید فرهنگ سند رسمی میان مردم شکل گیرد و قول نامه‌ها حذف شود و املاک تا زمانی که دارای سند رسمی نیست، دارای مشکلاتی است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار