توضيح قائم مقام معاون سيما درباره علل تغيير ماموريت شبكه اچ دی

قائم مقام معاون سيماي رسانه ملي در توضيح درباره علل تغيير ماموريت شبكه اچ دی، نياز استان بزرگ تهران را به يك شبكه فراگير و با كيفيت يادآور شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي رسانه ملي دكتر پورحسين در يادداشتی ضمن اشاره به نياز هاي اطلاع رساني براي شهر تهران ، اعلام كرده است كه به زودي دفاتر نمايندگي شبكه تهران در شهرهاي استان تهران راه اندازي مي شود تا اطلاعات مختلف ، به موقع و صحيح از طريق رسانه ملي به آگاهي مردم برسد.
 
وي در اين يادداشت توضيح داده است كه شبكه تهران، شبكه‌اي است كه براي استان تهران و پايتخت جمهوري اسلامي ايران برنامه‌هاي خود را توليد و پخش مي‌كند. اين شبكه تا اين تاريخ از بستر فنيHD پخش مي‌شد.
 
با توجه به اهميت استان تهران و نيز پايتخت ايران اسلامي به عنوان مركز مهم مناسبات اقتصادي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران؛ تصميم گرفته شد كه اين شبكه با پوشش وسيع‌تر و در حد ملي از بستر فني شبكه پنج سيما پخش شود. بدين ترتيب، شبكه تهران با انتقال به شبكه پنج، ارتقاء يافته است. با اين انتقال، كليه ماموريت‌هاي رسانه‌اي شبكه تهران به شبكه پنج منتقل شده است.
 
از سوي ديگر، كانال HD كه زيرمجموعه شبكه نمايش سيما محسوب مي‌شود،با عنوان تماشا، برنامه‌هاي فيلم، سريال و مستند را با فرمت HD پخش مي‌كند.
 
با اين جابه‌جايي، شبكه تهران پوشش وسيع‌تري مي‌يابد و امكان رويت فيلم، سريال و مستند با فرمت HD براي بينندگان استان تهران نيز فراهم مي‌شود.
 
همچنين شبكه پنج، شبكه تهران، بزودي دفاتر خود را با همكاري استانداري و مراكز ديگر استان تهران، در شهرهاي مختلف استان بازگشايي خواهد كرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار