در نخستین مسابقات المپیک برای کاروان ورزشی ایران تیراندازان ایرانی به مصاف حریفان خود رفتند و تنها الهه احمدی به مرحله فینال راه پیدا کرد.

احمدی به مرحله فینال راه پیدا کرد و نجمه خدمتی حذف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ نمایندگان کشورمان در این مسابقات به مصاف 57 تیراندازان مطرح پیکارها رفتند و توانستند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

در این مرحله از مسابقات الهه احمدی در پایان دور چهارم مرحله مقدماتی توانست با 417/8 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

نجمه خدمتی هم دراین مسابقات بعد از 40 فشنگی که زد 415/7 امتیاز را به دست آورد و با وجود اینکه در فهرست آغازین این رقابت‌ها در رنکینگ 32 ایستاده بود توانست کارش را با دوازدهمی به پایان برساند.

طبق قانون فدراسیون جهانی از بین نفرات حاضر در مرحله مقدماتی هشت نفر به مرحله فینال که به صورت حذفی برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد و با این حساب خدمتی از راهیابی به این مرحله بازماند.

در پایان این مرحله تیراندازان کشورهای چین،‌ آلمان، ایران، روسیه، آمریکا، آمریکا،‌ چین و بوسنی به ترتیب جایگاه اول تا هشتم را به خود اختصاص دادند و فینالیست شدند.

مسابقات تیراندازی المپیک از امروز 16 مرداد از ساعت 16 با رقابت نمایندگان ایران در المپیک ریو با مسابقه تفنگ بادی 10 متر بانوان آغاز ‌شد.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.