عضو حزب اعتماد ملی گفت:معیشت مردم باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در شرایط کنونی،جامعه در وضعیتی سخت قرار دارد و رئیس جمهور باید آنها را حل کند.

محمد حائری عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: به طور قاطع این موضوع را نمی‌شود پیش بینی کرد اما بعید می‌دانم که وی در انتخابات ریاست جمهوری 96 شرکت نکند.

عضو اعتماد ملی در ادامه بیان کرد: معیشت مردم باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در شرایط کنونی،جامعه در وضعیتی سخت قرار دارد که رئیس جمهور باید مشکلات را حل کند و تحولی در زندگی مردم ایجاد کند.

وی در رابطه با حمایت اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات96، گفت: این حمایت بستگی به اتحاد احزاب اصلاح طلب دارد و هیچ کسی نمی‌تواند در مورد وضعیت اصلاح طلبان نظری دهد زیرا آنها متولی خاصی ندارند و همه شرایط به  آینده بستگی دارد.

حائری در پاسخ  به سوالی مبنی بر اینکه برخی معتقدند روحانی در انتخابات ریاست جمهوری96 رقیب خود را انتخاب می‌کند،گفت: این موضوع بعید است زیرا کاندیداها در کشور ما برای شرکت در انتخابات محدودیتی ندارند و این امر غیر واقع است که وی بخواهد رقیب خودش را مشخص کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار