داریوش غذبانی که فیلم «خماری» را در بخش نگاه نو جشنواره سی و چهارم فجر داشت، به سراغ ساخت فیلم متفاوت در حوزه دفاع مقدس رفته است.

 داریوش غذبانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص جدیدترین فعالیت خود در سینما گفت: برای ساخت دومین فیلم بلند سینمایی به سراغ یک موضوع دفاع مقدسی به نام «باران سرب» رفته‌ام که کمتر در سینمای ما به آن توجه و پرداخت شده است. 

وی در ادامه اظهار داشت: تحقیقات  در خصوص ساخت این فیلم به پایان رسیده و در حال حاضر محسن زمانی نویسنده فیلم درحال نگارش فیلمنامه است و احتمالا تا اول مهر به پایان می‌رسد.  همچنین تحقیقات برای ساخت فیلم «باران سرب» از اسفند سال 94 آغاز شد و تا خرداد ادامه داشت که پژوهشگر آن مهرداد همتی بوده است.

غذبانی عنوان کرد: برای ساخت این فیلم با چند تهیه‌کننده صحبت کرده‌ام و به نتایجی هم رسیده‌ایم. این فیلم موضوعی متفاوت از سایر آثار این ژانر دارد. این فیلم قصه روزهای اول جنگ را روایت می‌کند.
 
کارگردان «خماری » در خصوص اکران فیلم «خماری» گفت: خوشبختانه پروانه نمایش این فیلم را دریافت کرده‌ایم. امیدوارم هرچه زودتر منیژه حکمت سلامتی خود را به دست بیاورند و برای قرارداد پخش وارد عمل شوند و با این وصف «خماری» در پاییز اکران خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار