شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی اعلام کرد "هیلاری کلینتون" پذیرفت درباره رسوایی ایمیل‌ها توضیح روشن و کاملی ارائه نداده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی به قلم "ام جی لی" و "دَن مرسا" نوشت: "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در سخنرانی روز جمعه به ماجرای رسوایی ایمیل‌هایش در دوران حضور در وزارت امور خارجه آمریکا پرداخت. کلینتون که همچنان ارسال ایمیل‌های محرمانه وزارت خارجه را از طریق سرور شخصی تکذیب می‌کرد اظهار داشت: این موضوع را می‌پذیرم که توضیح کافی و روشنی درباره ماجرای ایمیل‌ها ارائه نداده‌ام.

کلینتون به دلیل اینکه اغلب از پاسخ دادن به خبرنگاران درمورد ایمیل‌های ارسالی طفره می‌رود مورد انتقاد قرار دارد. وی در جلسه پرسش و پاسخ "بلک اند هیسپنیک" در پاسخ به سوال خبرنگاری که به سخنان اخیر رئیس اف بی ای درمورد ایمیل‌های کلینتون اشاره می‌کرد گفت: من در زمان پاسخگویی به اف بی آی درمورد اتهام ارسال ایمیل‌های وزارت خارجه از سرور شخصی توضیح دادم. برای آنها این مطلب را روشن کردم که ایمیل‌های محرمانه و اطلاعات طبقه‌بندی شده را از سرور شخصی ارسال نکردم و فقط ممکن است برای ارسال این دست از ایمیل‌ها از یک حساب کاربری مشترک با حساب کاربری خصوصی خود استفاده کرده باشم.

"جیمز کومی،" رئیس پلیس فدرال آمریکا، مدعی شده بود پاسخ‌های هیلاری کلینتون به اف بی آی درباره پرونده ارسال ایمیل‌های دولتی به سرور شخصی کاملا "صادقانه" بوده است.

کلینتون گفت: برئیس اف بی آی تایید کرده است که پاسخ‌های من راجع به این موضوع با صداقت کامل ادا شده است. بابت استفاده از یک حساب کاربری برای ارسال تمام ایمیل‌های شخصی و اداری متاسف و پشیمان هستم. 

وی درمورد "دونالد ترامپ،" رقیب جمهوری‌خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: در شرایط کنونی باید مسئولیت بیشتری در قبال دموکراسی بر گردن بگیریم. ترامپ کسی است که به شرم‌آورترین بخش‌های تاریخ ما چنگ زده و به زشت‌ترین انگیزه‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف خود متوسل شده است. او سخنان ملی‌گرایان سفید پوست را تکرار می‌کند.

کلینتون افزود: ترامپ به مسائلی مانند کتک زدن خبرنگاران در کنفرانس خبری و یا ممنوعیت ورود آنها به جلسات حمایت از خود افتخار می‌کند. آمریکا جای بهتری نسبت به آنچه ترامپ نشان می‌دهد، است. لازم است همه ما بایستیم و بگوییم ترامپ نمایانگر آنچه هستیم و یا به آن اعتقاد داریم نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار