فارغ التحصیلان دانشکده خبر در راستای سیاست‌های ابلاغی رهبری در حد توان خود دولت را در امور اطلاع رسانی کمک و یاری می‌کنند.

آمادگی دانش آموختگان خبر در کمک رسانی به دولت
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرجام کمانه دبیر کانون فارغ التحصیلان دانشکده خبر امروز در اولین جشن فارغ التحصیلی ادوار این دانشکده خبر با اشاره به  رشد و ترقی کشور به وسیله خبرنگاران اظهار داشت: دانش آموختگان دانشکده خبر نسل نوی رسانه‌ای را از دو دهه قبل در کشور جاری کرده و کانون فارغ التحصیلان این دانشکده محلی برای اجرای رسالت پاک و مقدس عرصه خبر و اطلاع رسانی است.

وی بیان کرد: امروز بسیاری از خبرنگاران در گلوگاه‌های رسانه‌ای وظیفه‌ای خطیر را در سراسر کشور در حوزه خبر بر عهده دارند.

دبیر کانون فارغ‌التحصیلان دانشکده خبر در خصوص فارغ‌التحصیلی بیش از 4 هزار نفر از این دانشکده در شهر‌های شیراز، اهواز ،تهران و اردبیل گفت: به یاری قدم‌های خبرنگاران کار توسعه کشور با پیشرفت بیشتری صورت می‌گیرد و در تمام دنیا کانون‌های دانش‌آموختگی مرکز حوزه‌های تخصصی هر رشته محسوب می‌شود.

کمانه یادآور شد: طبق اسناد بالا‌دستی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه علم و همچنین در اجرای برنامه ششم توسعه کشور در سپردن علوم کشور به دانش‌آموزان تأکید خاصی شده است و من به عنوان دبیر این کانون امیدوارم که خبرنگاران در سراسر کشور بتوانند گام‌های اجرایی و عملیاتی را محقق سازند.

وی گفت: این کانون با ظرفیت بیش از  4 هزار متخصص این آمادگی را دارد تا دولت را در حد توان در امور اطلاع‌رسانی یاری کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار