کارگردان «بیتل‌ها» گفت: متاسفانه دنیای تئاتر تجاری شده؛ ولی با تمام این اوصاف نباید فقط به درآمد این حرفه فکر کرد.

نینا نفیسی کارگردان نمایش «بیتل‌ها» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛با بیان اینکه هنرمند باید برای بیان حرف‌هایش جسارت داشته باشد، گفت: بزرگترین دغدغه من این است که کارهایم دیده شود. متاسفانه دنیای تئاتر تجاری شده ولی با این اوصاف نباید فقط به درآمد این حرفه فکر کرد؛ باید تمام تلاشمان را برای ارائه آثار خوب به مخاطبان و دیده شدن آن به کار بگیریم.

وی درباره قصه این نمایش اظهار داشت: داستان این نمایش برشی از زندگی چهار دوست صمیمی است که برای یکی از آنها مشکلی به وجود می‌آید. چهار نفری که شخصیت خاکستری دارند.

نفیسی در خصوص انگیزه خود از انتخاب این اثر بیان کرد: این نمایش یک درد دل زنانه است که مختص به هیچ زمانی نیست؛ زیرا همیشه متولدین تمام دهه‌های سنی این مشکل را داشته اند. از طرفی متن‌هایی که محمد چرمشیر درباره خانم ها نوشته را همیشه دوست داشتم.

کارگردان نمایش «بیتل‌ها» در رابطه با سبک اثر نمایشی خود مطرح کرد: نمایش با روند رئالیستی جلو می رود که در کنار آن شیوه ترکیب گذاری هم به کار برده شده تا امضای کارگردان پای اثر باشد. با این کار تماشاگر این واقع گرایانه بودن نمایش را به خوبی حس می‌کند.

نفیسی درباره استقبال مخاطبان از «بیتل‌ها» عنوان کرد: باوجود اینکه فرهنگسرای نیاوران در مکان خوبی قرار نگرفته اما باز در این چند شب اجرا سالن پر شده است. امیدوارم همین روند تا آخر جلو رود.

گفتنی است؛ نمایش «بیتل‌ها» تا پایان مرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار