تیم فوتبال امید نیجریه در دیداری جذاب و پرگل ژاپن را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آخرین دیدار دور نخست مرحله گروهی مسابقات فوتبال المپیک 2016 در رده مردان، دقایقی پیش بین تیم های نیجریه و ژاپن به پایان رسید. این دیدار سرشار از هیجان، که 9 گل در بر داشت، در پایان به پیروزی 5 بر 4 تیم فوتبال نیجریه انجامید.

این دیدار پرحادثه، تا قبل از دقیقه پانزدهم 4 گل داشت و گل های اومر و اته بو برای نیجریه، و همچنین کوروکی و مینامینو برای ژاپن، نتیجه این بازی را در همان دقایق ابتدایی به 2-2 تغییر داد. در ادامه با دیگر گلی که اته بو به ثمر رساند، نیجریه نیمه نخست را پیروز به رختکن رفت. اما این پایان کار برای نیجریه و ستاره جوانش نبود و اته بو 2 بار دیگر دروازه سامورایی ها را باز کرد. درخشش این بازیکن اجازه جبران را از ژاپنی ها گرفت و گل های آسانو و سوزوکی هم نتیجه ای برای ژاپن در بر نداشت تا این مسابقه دیدنی، به سود سبزپوشان آفریقایی به پایان برسد.

بنابراین مسابقات دور نخست مرحله گروهی رشته فوتبال در رده مردان به نحوی پایان یافت که تنها 2 دیدار گروه A، که برزیل میزبان در آن حضور دارد، بدون گل خاتمه یافت و در نقطه مقابل، در 6 مسابقه دیگر این مرحله، 32 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد تا بدین ترتیب رشته فوتبال نوید یک المپیک زیبا و جذاب را در آستانه مراسم افتتاحیه بدهد.
مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک 2016 ریو، از ساعت 3:30 بامداد شنیه به وقت تهران آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار