سرمربى تيم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان واقعى را با حضور حاج صفى در بازى مقابل استقلال خوزستان رونمايى مى كنيم.

عبداله ويسى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرينات خوبى بعد از بازى با نفت انجام داديم و آماده بازى با استقلال خوزستان هستيم. تيم استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته است اما ما پرافتخارترين تيم ليگ برتر هستيم. براين اساس با آناليز دقيق مقابل قهرمان فصل گذشته حاضر مى شويم تا با برد اين بازى دل هواداران را شاد كنيم. 

وى درباره وضعيت على كريمى گفت: تيم ديناموزاگرب كرواسى پول انتقال على كريمى را به حساب باشگاه سپاهان واريز كرد و حضور وى در سپاهان منتفى شد.
سرمربی سپاهان در خصوص 2 بازیکن باتجربه تیمش افزود: محرم نويد كيا به معناى واقعى كلمه يار و ياور تيم سپاهان است و در كنار حاج صفى سپاهان واقعى را رونمايى مى كنيم . 

ويسى درباره تقابلش برابر تيم سابقش استقلال خوزستان بيان كرد: خاطرات خوبى از دوران حضورم در استقلال خوزستان دارم اما اكنون سرمربى سپاهان هستم و بايد براى موفقيت اين تيم تلاش كنيم. استقلال خوزستان تيم قدرتمندى است اما قصد داريم با برد اين بازى جايگاهمان در جدول رده بندى ارتقا بدهيم. 


انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
پس خوب شد الماتی ها حاج صفی را رد کردند تا شما وسپاهان به یک نوایی برسید واصفهانیها خوشحال باشند که سپاهان واقعی رو با اووشما ببینند
آخرین اخبار