نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خواستار فراهم کردن امکانات زیربنایی به ویژه ساخت فضای اموزشی در مسکن مهر این شهر شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بهمن طاهر خانی در  جلسه شورای آموزش و پرورش  این شهرستان گفت: 960 واحد مسکن مهرتاکستان  با کمبود امکانات رفاهی به ویژه مدرسه مواجه اند که باید با اختصاص اعتبار بیشتر این مشکلات هرچه سریعتر رفع شود.

سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان هم در  گفت : با توجه به اینکه اغلب خانواده‌های ساکن در مجتمع‌های بالای کمربندی تاکستان زوج‌های جوان هستند حداقل  ساخت مدارس ابتدایی در این محدوده ضروری است.

رضا رحمانی  مدیر اموزش و پرورش تاکستان هم  گفت : طبق قانون باید در محدوده حدود 200واحد مسکونی یک مدرسه مستقر باشد که این قانون در محدوده بالای کمربندی تاکستان اجرا نشده است .

در این جلسه علیمحمد پورکریم مدیر مسکن و ساختمان اداره کل  راه و شهرسازی  ضمن قول مساعد برای ایجاد زیرساخت های لازم در مسکن مهر تاکستان اظهار امیدواری کرد : با همکاری اداره کل نوسازی ،  توسعه و تجهیز مدارس مشکل ایجاد فضای اموزشی در مسکن مهر تاکستان مرتفع  شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار