سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برخی بازیکنانم برای اولین بار به ورزشگاه آزادی می روند اما برای شکست دادن استقلال انگیزه داریم.

دست نشان: بازیکنانم برای شکست اسقلال انگیزه دارند/ صنعت نفت خط حمله ضعیفی نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر دست نشان در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و صنعت نفت درباره این بازی اظهار کرد: روز خبرنگار را تبریک می گویم. بازی بسیار سنگینی  را مقابل استقلال پیش رو داریم. صنعت نفت در شرایط بد جوی و گرما تمرین می کند. با این حال مدیران باشگاه قول داده اند که برای رفع مشکلات تمام تلاش خود را به کار گیرند. 

وی افزود: بازیکنان جوانم برای دیدار مقابل استقلال انگیزه بسیاری دارند و با وجودی که قرار است برخی از آن ها اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کنند اما تلاش خود را برای پیروزی مقابل حریف به کار می گیرند. 

دست نشان ادامه داد: صنعت نفت آینده خوبی در لیگ برتر دارد. بازیکنانم در بخش دفاعی سازماندهی خوبی دارند اما در امور تهاجمی به دلیل ناهماهنگی و مصدومیت چند بازیکن خط حمله، به مقداری زمان نیاز داریم. یقین دارم پس از هفته چهارم و در تعطیلات لیگ، مشکلاتمان در این فاز هم برطرف می شود. 

سرمربی نفت آبادان درباره دیدارهای دشوار این تیم در هفته های ابتدایی لیگ، گفت: بازیکنان صنعت نفت جوان هستند اما در صورت تطبیق با شرایط لیگ برتر، وضعیت خوبی پیدا می کنند.از عملکرد شاگردانم در 2 دیدار قبلی مقابل صبا و تراکتورسازی راضی هستم. با این حال در سه هفته آتی بازی های دشواری پیش رو داریم و چهره واقعی تیمم را از هفته پنجم می بینید. 

دست نشان در مورد گل نزدن تیمش در 2 هفته ابتدایی لیگ، گفت: تیم ما گلی به ثمر نرسانده اما خط حمله ضعیفی نداریم. رضا نوروزی از فرم مطلوب خود دور است اما پس از رسیدن به آمادگی، وضعیت مطلوبی پیدا می کند. به دلیل آسیب دیدگی شادکام مجبور شدم به نوروزی بازی بدهم.  وظیفه دارم که در تمرینات بازیکنانم را برای ایجاد موقعیت گل در طول بازی آماده کنم. در واقع زمانی که موقعیت گل نداشته باشیم من مقصر هستم. در بازی تراکتورسازی چهار موقعیت گل داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم البته باید مشکل گل نزدن تیمم را تا هفته پنجم برطرف کنم. 

وی درمورد انتشار رقم قراردادها، بیان کرد: فوتبال ما به این مسائل عادت ندارد. در گذشته هم یک سوم مبلغ قراردادمان را دریافت کردیم. این که فوتبالیستها تمام قرارداشان را بگیرند، استثنا است. از 600 میلیون قراردادمان، نصفش را گرفتیم با این وضعیت اداره مالیات برای ما مشکل ساز می شود. 

سرمربی قائم شهری فوتبال کشورمان در مورد غایبان صنعت نفت مقابل استقلال و وضعیت بازیکن کره ای زردهای آبادان اظهار کرد: عقیل اعتمادی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشاله شده است. وضعیت شادکام هم برای دیدار با استقلال نامشخص است. سایر بازیکنانمان در سلامت کامل به سر می برند. در مورد کیم هم باید بگویم کیفیت خوبی دارد و مردم آبادان نسبت به این بازیکن واکنش مثبتی نشان دادند.  
 
 دست نشان در خصوص جو ورزشگاه آزادی در اولین میزبانی استقلال برای لیگ شانزدهم، گفت: به نظرم جو آبادان و قائمشهر تفاوتی با ورزشگاه آزادی ندارد.کادر فنی و بازیکنان صنعت نفت برای تقابل با استقلال انگیزه کافی دارند و جاه طلب هستند. مطمئنا برای برد به زمین می رویم. احترام زیادی برای هواداران استقلال قائل هستم اما با حضور آن ها فشار روی حریف بیشتر است تا روی ما. 

وی در مورد فسخ قرارداد حنیف عمران زاده با صنعت نفت، بیان کرد: حنیف همیشه از من تعریف می کرد و می گفت به دلیل اقتدار و باج ندادن دست نشان دوست دارم، شاگرد وی شوم. عمران زاده حتی می خواست با من به نساجی بیاید .وی بعد از فسخ قرارداد با نفت عذر خواهی کرد و حتی رویش نشد به من زنگ بزند. به هر حال وی نتوانست به آبادان بیاد و من هم این موضوع را پذیرفتم. از باشگاه خواستم به زور بازیکنی را نگه ندارد. حنیف اکنون در خونه به خونه بابل بازی می کند و من هم برایش آرزوی موفقیت دارم.
 
دست نشان درمورد رقابت حسن هوری و عقیل اعتمادی درون دروازه نفت، بیان کرد:هرچند هوری کاپیتان تیمم است اما به خودش اجازه نمی دهد که در کار مربیان دخالت کند. وی تا زمانی که عملکردخوبی داشته باشد دروازه بان اول صنعت نفت است و عقیل اعتمادی برای رسیدن به ترکیب باید تمرینات جدی تری انجام دهد. . برای من آمادگی و کیفیت مهم است و درمورد این موضوع با کسی شوخی ندارم. 

سرمربی صنعت نفت در پایان خاطر نشان کرد: طبق اعلام سازمان لیگ صنعت نفت کمترین هزینه را بین تیم های لیگ برتری داشته است. من به دنبال جوان گرایی هستم و از شما خبرنگاران می خواهم این جوانان را حمایت کنید. 





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار