بخش فیزیوتراپی مرکز توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرند با 350 مترمربع زیربنا و با اعتبار 6 میلیارد ریال در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر مرند افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ این مرکز با ۱۱ کابین در دو بخش برادران و خواهران که بخش فیزیوتراپی در قالب مکانوتراپی و الکتروتراپی با فضاسازی استاندارد فعال خواهد بود که بخش فیزیوتراپی و توان درمانی برای عموم شهروندان با اولویت خانواده های شهدا و ایثارگران صورت خواهد گرفت.

در ساخت این مرکز درمانی کلیه اصول بهداشتی و ایمنی رعایت شده و در آن خدمات توانبخشی در قالب بسته های درمانی در برگیرنده مشاوره تخصصی توانبخشی برای جانبازان و جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ارایه می شود.

مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار کشور هدف از راه اندازی چنین بخشهایی را کمک برای درمان مشکلات جسمانی ایثارگران و خانواده های معظم شهدا اعلام کرد.

پورحاج رضایی افزود :جهت رفاه حال جامعه ایثارگران کشور ، هفته آینده تفاهم نامه ای بین این بنیاد و وزارت بهداشت کشور با هدف تبدیل مراکز توانبخشی امور ایثارگران به بیمارستان تخصصی توانبخشی امضاء خواهد شد .

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.