کاندید انتخابات ریاست فدراسیون کاراته با انتشار متنی المپیکی شدن کاراته را به جامعه ورزش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از خبر قطعیت حضور کاراته این رشته مدال آور و پرطرفدار در المپیک 2020 محسن آشوری که از نامزدهای جدی انتخابات ریاست فدراسیون کاراته است، با انتشار پیامی این اتفاق را تبریک گفت.


در متن این نوشته آمده است: 
 
جامعه‌ی بزرگ، شریف و افتخارآفرینِ کاراته ایران؛

لحظه‌ی تاریخی و به یادماندنیِ ورودِ کاراته به بزرگترین رویدادِ ورزشی جهان (المپیک)، موجی از شادی و سرور را در میان اهالیِ پُرشمارِ این رشته‌ی ورزشی در سرتاسرِ جهان ایجاد کرد و کاراته، این هنرِ اصیل و انسان‌ساز را در جایگاهِ واقعی‌أش که همانا حضور در بزرگترین و معتبرترین رویدادِ ورزشی جهان باشد، قرار داد.
 
اینجانب به عنوان یکی از خدمتگزاران جامعه‌ی بزرگ و همیشه سرافرازِ کاراته‌ی ایران، این پیروزی عظیم و تاریخی را به فرد فردِ این خانواده‌ی پرافتخار، شادباش گفته و از هم‌اکنون، حلاوتِ فتح سکوهای قهرمانی را توسطِ جوانان غیور و سلحشورِ کاراته‌ی کشورمان در المپیک 2020 احساس می‌کنم. احساسِ شیرین، غرورآفرین و لذت‌بخشی که یقینا با اتحاد و همدلیِ خانواده‌ی هُشیار و سرافرازِ کاراته‌ی ایران و نیز با برنامه‌ریزی‌های دقیق، اصولی و هدفمندِ مسئولان ورزشِ کشور، در المپیکِ2020 تحقق خواهد یافت که این آرزوی فرد فردِ جامعه‌ی بزرگ، شریف و همیشه قهرمانِ کاراته‌ی ایران است.

ارادتمند و خادم همیشگیِ جامعه کاراته ایران

محسن آشوری

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار